onsdag

skribenter, priser, hurra!

Amager am see-familien vokser! Vi har fået tre nye skribenter + en blogpris! Så for at fejre denne pris vil vi introducere vores nye skribenter. Hurra!

Den første skribent havde sin debut på Amager am see i går -og så er det også hende der har givet os en blogpris (inden hun blev skribent vel at mærke). Emily er en 24-årig studerende med blik for det gode i livet og en stor kærlighed til Amager. Følg hende også på hendes egen blog.

Kia er 23 og blogger til hverdag om mode på den populære blog Fierce og Fattig på SU. Amager am see glæder sig til at få sin egen modereporter!

Katrine er 28, kreativ og snart mor! Hun blogger om det æstetiske i hverdagen på amager og vil nu sprede sin amager-kærlighed ud til Amager am sees læsere!

Du behøver ikke have din egen blog for at skrive for Amager am see - Amager er det eneste krav! Send os en mail hvis du vil være med!

/Louise & Mette

4 kommentarer:

Classic Copenhagen sagde ...

Jeg elsker Jeres Amager blog! Gid jeg kunne være med. Men jeg slår altså dybe rødder her på Nørrebro, og i hele resten af København. Glæder mig til at se hvad der dukker op herinde. hej fra Sandra

Katrine Ny sagde ...

Mange tak for den fine velkomst! Jeg er på banen snarest. :)

Louise Therese sagde ...

Hurra for de nye skribenter! Og Sandra, hvis du gerne vil være med, behøver man ikke død og pine bo på Amager, så længe det blot handler om Amager! Giv lyd hvis du får lyst :-)

Kia sagde ...

Heeej!

Jeg kommer også snart på banen med god amagermode.. Haha.

Dejligt med den fine præsentation.

Kia.