tirsdag

Toiletsnak






Jeg eeeeelsker toiletsnak! Især når der indledes samtaler, hvor dele af dialogen efterfølgende males over, så de øvrige replikker står for sig selv. Den sidste kommentar blev skrevet til 'Hymnen til toilettet til venstre', der affødede mange reaktioner, men som nu desværre er væk. Der kan sikkert siges en masse akademiske ting om den slags tekster, men det vil jeg lade andre om! Fx skribenterne selv - jeg behøver næppe afsløre på hvilket institut på KUA disse toiletter befinder sig...

/Louise

1 kommentar:

Sabina sagde ...

Den med burhønsene er simpelthen bare herlig! Jeg grinede selv i mit stille sind, da jeg så den på det unavngivne institut for et par uger siden.

Fin blog, I har fået stablet på benene, forresten. Amager er jo bare bedst!

Mange hilsner fra Sabina