mandag

Hyldest til Amager Strandpark








Endnu en ny skribent melder sig hermed på banen! Mit navn er Katrine, jeg er 28 år og har boet på Amager de sidste 5 ½ af dem! Jeg er spændt på om jeg nogensinde kommer herfra igen, da jeg har forelsket mig godt og grundigt i øen. Som så mange andre ser jeg Strandparken som det absolut største plus på Amager - så jeg har valgt at lade min debut på Amager Am See være en hyldest til dette fantastiske sted! Hele året rundt er Strandparken et dejligt udflugtsmål, men sommersæsonen er dog min favorit. Kombinationen af sand, græs og hav gør parken perfekt til sommerens aktiviteter: grill, solslikkeri, gåture, petanque, bål og badning! Hurra for Amager Strandpark og de herlige måneder, vi nu går i møde!

1 kommentar:

mette/ungt blod sagde ...

åh nogle dejlige billeder! jeg er sådan en der næsten kun besøger strandparken efterår/vinter, men de grill og badebilleder giver mig sug i maven. Måske er 2010 året hvor jeg skal hoppe i Øresund!