lørdag

Er det kun mig der ser underlige ting udenpå Radisson?

Photobucket

Hej alle. Det her er mit første indlæg på denne fantastiske blog om vores dejlige ø. Jeg hedder Kia, er 23år også skriver jeg modebloggen Fierce og fattig på SU!. Min tid på Amager har været forholdvis kort, jeg har nemlig kun boet her i 2½år og flyttede kun hertil, fordi min kæreste tilfældigvis boede her. Jeg har dog altid været opmærksom på Amagers finuligheder, da en del af min familie en overgang boede her. Selvom jeg kun har boet her i 2½ år, så er jeg blevet forelsket i Amager og al dens charme. Min kæreste og jeg udforsker tit København og jeg føler at jeg har set alle kroge og gemmesteder på Amager..

For en uges tid siden gik jeg forbi Radisson hotel - Normalt tager jeg igennem Christianshavn, når jeg skal hjem fra indre by, da jeg synes at Amager Boulevard er larmende og kedelig med det grimme hotel og de kedelige kontorbygninger. Men.. da jeg havde været en tur på bryggen kunne jeg ikke rigtig undgå den vej.. Og på Radisson så jeg dette!! Er det kun mig der kan se det? Det er jo et kvindeansigt, lige der midt i den grå cement.. Farligt amagerspøgelse! :) God weekend!

6 kommentarer:

mette/ungt blod sagde ...

jeg tror jeg ser det! en dame med lidt for meget øjnskygge?

louise sagde ...

Oh no! Jeg kan ikke se det! På siden af bygningen eller i form af vinduesformationer?

Kia sagde ...

Ja, mette! Du kan se det! :)

Louise.. På den grå cement, er der underlige skygger, der ligner en dame.. En spøgelsesdame!

Haha.

Emily Salomon sagde ...

Aj vil også være en del af klubben der kan se det... ævsan. Smutter forbi i morgen og ser om jeg kan se det irl...

Katrine Ny sagde ...

Jeg ser hende også! Minder lidt om Mona Lisa... :)

Louise Therese sagde ...

jeg føler mig fuldstændig mentalt afstumpet, kan overhovedet ikke se det! forsøger mig også irl...