torsdag

Kan du rykkes rundt?









Jeg havde egentlig tænkt at resten af sommeren her på bloggen ville gå med sol, blomster og bier igen og igen i al evighed. Men ak og ve, sådan skulle det ikke gå! Så mens vi venter er her nogle farverige billeder fra regnen i Ørestad Nord aka det kongelige bibliotek ved KUA.

"Knuden" hedder projektet og installationen, der er lavet af kunstnerkollektivet Bureau Detours, urban-organisationen Givrum.nu og Råderum. Så vidt jeg har kunne finde ud af, er det en blivende installation, så tid er der masser af. Hurra for det.

Jeg er især glad for den lidt snappy bænk, der (måske fornærmende, måske ikke) spørger om jeg kan rykkes rundt!

/Louise

4 kommentarer:

tanja sagde ...

Fedt at se de slidte KUA-møbler fra det gamle, grå KUA sat sammen på kryds og tværs. De er nok blevet reddet ud af bygningerne inden nedrivningen gik i gang.

Jeg tror jeg må hen forbi på et nostalgi-trip. Minder mig om dengang jeg startede på KUA. Gl. KUA med de lave gang, hyggelige grønne gårde og pizzabager i kantinen...

Louise Therese sagde ...

Der er stadig pizzabager i kantinen, men de ligner nu altid noget der kommer ud af en papkarton! Har på fornemmelsen, at gl. KUA vil bestå en rum tid endnu, men på en eller anden måde kan jeg (måske som den eneste) godt li det. Der er helt sikkert noget nostalgi forbundet med det, men jeg er også lidt vild med de små atrier. Planen er at bevare fundamentet og bygge ovenpå det, så jeg håber de bliver bevaret!

Penelope sagde ...

cool blog! cool photos!
Il Gatto Selvatico Shop
Il Gatto Selvatico Blog

louise sagde ...

Thank you - you too, love Your necklaces!