torsdag

P R I N C E


Ærlig talt, jeg er skide sur over at jeg ikke fik billetter til Prince koncerterne i går. Jeg forsøger at være så lidt smålig som muligt og i stedet glæde mig på alle de heldiges vegne... I kan nok selv regne ud hvordan det går med det.

Der er dog én ting, der virkelig glæder mig: at den måske mest ombejlede mand i Danmark i disse dage valgte at spille sin efterhånden obligatoriske ekstrakoncert i netop Amager Bio. Spillestedet med den måske mest uspektakulære hjemmeside, der i dag ingen spor viser fra nattens koncert og i nærmeste fremtid kan byde på blandt andet Lars Lilholt solo.

En af dem, der var til koncerten i Amager Bio i nat var Ida Sofie Sinberg Jacobsen, der venligst har ladet mig bruge sine billeder af henholdsvis Sheila E og Prince. Den underligt generte mand tillader nemlig ikke fotografer at publicere billeder uden de bliver godkendt af ham først.

Så hvis du ligger inde med nogen, så er de mere end velkomne - ligeledes reportager fra i går!

/Louise

2 kommentarer:

Henriette Froulund Wybrandt sagde ...

Det er jeg også sur over .

louise sagde ...

det er godt at vide, at man ikke er den eneste!