mandag

Snemands-hærværk



Jeg spottede denne familie af fuldt påklædte og dekorerede snemænd ude foran min lejlighed i går aftes. I dag er der kun sørgelige rester tilbage, og det er vist ikke kun pga. tøvejret. Både moren og faren har fået kappet halsen over på grusomste vis. Sidste år var min egen kreation (en laber snekvinde med store bryster) ude for det samme.

Jeg fornemmer altså, at der er tale om et udbredt problem, der bør diskuteres åbent med største alvor. Har andre oplevet snemands-hærværk på Amager?

/Vibeke

5 kommentarer:

louise sagde ...

Det er garanteret ham Amager-voldsmanden fra fælleden der har været på spil!

Vibeke sagde ...

Ja. Han går også direkte efter kvinderne. Uhyggeligt!

Sifka sagde ...

Det er nissehaderen fra Løkken, der nu kaster sig over uskyldige snemænd, -kvinder og -børn!

GlimmerGlam sagde ...

Forfærdeligt, stakkels snemænd og damer!! ;)

Rigtig fin blog, har siddet og bladret lidt rundt..
Følger dig i hvert fald fast, kig gerne forbi og evt følge mig tilbage :)
God dag, Ditte.

Lucíe sagde ...

That cute snowmen!

Luckily it snowed there.